ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE – nákup

Aktuálně hledáme do našeho pracovního týmu vhodného uchazeče/ vhodnou uchazečku na pozici ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE – nákup.

 

Náplní práce je komunikace s dodavateli, cenová jednání, vystavování objednávek, komunikace uvnitř firmy, zejména s oddělením logistiky a technickým oddělením.

Nástup možný ihned. Zaškolení je připraveno od stávající kolegyně, která odchází na MD.

 

Základní požadavky:

– Vysokoškolské vzdělání obchodního, ekonomického nebo pedagogického směru

– Komunikační a organizační dovednosti

– Chuť učit se novým věcem

– Komunikativní úroveň angličtiny slovem i písmem

– Důslednost a pořádek, schopnost samostatné práce

 

Nabízíme:

– Perspektivu profesního a platového růstu

– Pravidelné finanční odměny

– Pracovní smlouva HPP na dobu neurčitou

– Bezplatné parkování

– Rodinnou atmosféru v ryze české firmě (velikost firmy cca 200 zaměstnanců)

– Občerstvení na pracovišti a ve vlastní kavárně www.dolicafe.cz

– Péče o chrup ve vlastní špičkové zubní klinice www.dolident.cz

– Společenské, sportovní a kulturní akce pro zaměstnance a jejich rodiny.

 

V případě zájmu prosím pošlete svůj životopis na adresu

prace@hokami.cz.

Zaujala Vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis na adresu prace@hokami.cz. Ozveme se Vám!